Sunday, April 22, 2007

De nieuwe site

Eindelijk gaat het dan gebeuren. De site wordt binnenkort verhuisd. Inmiddels zijn we ontzettend uit ons jasje gegroeid en bij onze nieuwe host hebben we plenty ruimte. Ik verheug me er op. We hoeven niet meer te kijken naar de grootte van de kits en er is alle ruimte voor nieuwe freebies. Ik hoef zelfs niet meer op het dataverkeer te letten. Dit is op onze site enorm hoog. Bedenk maar eens waar alle bezoekers (zo'n 500 op een dag) op klikken. Elke klik betekent dat er weer een stukje dataverkeer is verbruikt.

En dat is nog niet alles. In de komende maanden zal de hele site worden vernieuwd en/of worden geupdated.
Deze week zal de site een paar dagen uit de lucht gaan. Vervelend, maar het kan niet anders. Maar we komen terug. In het begin zijn de veranderingen misschien nog niet merkbaar, maar in de loop der maanden zullen dingen gaan veranderen.

Dit heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik nu eindelijk een blog heb. Ik ben al drie keer begonnen, maar iedere keer maakte ik het niet af en tegen de tijd dat ik verder wilde gaan wist ik niet meer waar ik ooit begonnen was. Nu moet ik wel want door dit blog kan ik jullie een beetje op de hoogte houden.

3 comments:

Aukje said...

Goedemorgen,
Heel veel succes.....
Met je blog, met je site.
En ben benieuwed naar het nieuwe DSD.....

Ellen, said...

héé Miranda! je blog is van de grond gekomen zie ik, gefeliciteerd. Ziet er leuk uit.
Ik lees over de plannen van DSD en dat klinkt oneovelijk spannend.... Kom gauw weer eens aan waaien ;)
Prettige avond!

Jantina said...

Ja, ik kom ook even langs waaien. Leuk je eigen blog!(LOL) En nu wel volhouden hè??!!