Sunday, April 8, 2007

Eindelijk een blog

Hoi, ik ben Miranda Bontan, eigenaar van de eerste en grootste Nederlandse Digitale Scrapsite van Nederland. De site bestaat nu zo ongeveer 3 jaar. Toen had niemand in Nederland nog gehoord van Digitaal Scrappen. Bij toeval ontdekte ik een Amerikaanse Digitale Scrapgroep en ik was meteen verkocht. In de USA stond deze hobby op dit moment ook nog in de kinderschoenen en de Yahoogroep waar ik lid van werd was de enige ter wereld.
Al snel wist ik zeker dat ook deze hobby naar Nederland zou overwaaien.
Na een paar maanden in de groep te hebben meegedraaid heb ik enorm veel geleerd. Ik ontdekte en leerde Paint Shop Pro, maakte mijn eerste layouts en kort daarna mijn eigen kits. Toen werd het tijd voor een eigen website en ik kreeg een collega zo ver dat hij die voor maakte. Jorrit nog bedankt!
Bezoekers kwamer er bijna niet. Soms kocht een enkeling een kit. Maar dat maakte mij niets uit, ik had een site en was volop bezig met mijn grote hobby.
Zo'n anderhalf jaar later kreeg ik als kerstcadeau van mijn schoonzoon een hele nieuwe site. Dit is de site zoals hij nu nog is en heel langzaam kwamen de eerste leden. Nu anderhalf jaar later hebben we bijna 1600 (!) leden en iedere dag komen er nieuwe leden bij. Het aantal designers is uitgebreid naar 6 en sinds kort hebben we een fantastisch eigen CT dat bestaat uit 5 personen.
Het gaat goed met de site. Heel goed zelfs. Vorige week heb ik een nieuw hostingpakket gekocht, en op dit moment wordt er hard gewerkt aan een geheel nieuwe site. Een site met veel meer mogelijkheden en veel meer ruimte. We worden steeds groter en groter. In Nederland, maar straks ook in Europa. Kortom plannen genoeg voor de toekomst!

3 comments:

Anonymous said...

Helleuu!

Heeeeel veel succes en plezier met je blog, en natuurlijk straks met de vernieuwde site!

Ik weet zeker dat ook de nieuwe site zal draaien als een trein!!

Ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin, en als ik zie wat ik heb geleerd, dan ben ik ontzettend trots!

Groetjes San

Miranda said...

Hoi die San! Van dat blog snap ik nog niet veel. Ik druk maar ergens op en zie ik het wel wat er gebeurt hahaha.
Het is zo leuk om te zien hoe jij je ontwikkeld hebt. Je hebt al zo veel geleerd en je layouts zijn zo mooi! Leuk dat we je er bij hebben hoor. Het zonnetje op de site! LOL

Nicole Orriƫns said...

Hallo Miranda,

gefeliciteerd met de succesvolle verhuizing van je blog!

Het Mamablogs Team wil je uitnodigen voor de Ultieme Mamablogs Lijst. Een handig overzicht met blogs door moeders!

Steeds meer moeders bloggen, maar zijn soms moeilijk te vinden. Door de Mamablogs Lijst willen we dit verbeteren!

Je vindt ons op http://www.demamablogs.blogspot.com

Je bent van harte welkom,

enthousiaste groet,
Het Mamablogs Team