Sunday, April 22, 2007

Hier woon ik!

Ik woon in het midden van Nederland, vlakbij de stad Utrecht. Ik ben getrouwd met Roel en wij hebben een dochter die Sanne heet. Roel en ik zijn beiden geboren in Utrecht en nee, wij spreken geen plat Utrechts a la Tineke Schouten, maar gewoon ABN. Maar we kunnen het wel als het moet LOL. Mijn moeder heeft gezorgd dat ik geen Utrechts praat. Als ik vroeger als kind iets in plat Utrechts zei moest ik dat woord net zo lang herhalen totdat het netjes klonk.

Wij hebben twee lieve Westies en twee parkieten die eigenlijk van Sanne zijn. Sanne is sinds een paar maanden het huis en tja, wij zijn dus opgezadeld met de parkieten. Wat een rotzooi maken die beesten zeg!
Wij houden heel erg van beesten en eigenlijk hebben we alle beesten die je thuis kunt houden al zo'n beetje gehad. Cavia's, hamsters, een schildpad, waterschildpadden, poezen, chincilla's, vogels enz. Maar van alle beesten zijn de honden toch wel het leukst. Ik zou ze voor geen goud willen missen.
De vriend van Sanne is David. David is diegene die mij een nieuwe website cadeau gaf. Als hij ooit had geweten wat hier uit voort is gekomen had hij dit vast nooit gedaan. LOL. Zelf noemt hij het "een uit de hand gelopen kerstcadeau". Hoe dan ook, David is het grote brein achter de site. Hij gaat de komende maanden de site helemaal opnieuw bouwen en updaten.
En daarmee wil ik hem heel veel succes wensen! Dank je wel David!
Hieronder zie je een paar foto's van ons huis, onze honden en een foto van Sanne en David.































4 comments:

ikscrap said...

Hoi hoi, ik ben volgens mij lekker de eerste heb zelfs eerst een account moeten aanmaken LOL

Ik vind je blog al erg leuk geworden, mooi huis heb je en wat een schattige hondjes :) Alleen die foto van jou die mist nog
doei doei

Julia said...

AHA je blog online en wat woon je mooi Miranda . Heel veel succes hier met je blog en met de nieuwe site !!

Anonymous said...

Zo, zo Miranda! U heeft een mooie optrekje zeg hahaha.

Als er hier ook net zo veel gezelligheid heerst als op de digitaal scrappen site, danne weet je me te vinden hahahaha

Groetjes San

Miranda said...

Hahaha die foto komt er echt! Vandaag zal ik hem even laten maken.
En tuurlijk is het hier gezellig. Ik moet het alleen nog even leuk inrichten hier.